Modelowanie i atrybucja danych okiem Google

Wczoraj specjaliści Novem uczestniczyli w szkoleniu organizowanym przez Google dla Partnerów Premium. Szkolenie dotyczyło nowych możliwości modelowania i atrybucji danych. Składało się z dwóch części: krótkiego wstępu teoretycznego i części warsztatowej. W ramach warsztatów każdy z uczestników, pod czujnym okiem ekspertów, pracował nad wybranym przez siebie klientem.

Continue Reading

Share Button

Czym jest Google Brand Lift?

Jednym z największych problemów działań wizerunkowych prowadzonych w kanale digital jest ocena ich efektywności. E-marketerzy po zakończonej kampanii często zadają sobie proste pytanie – „jaki efekt przyniosły moje wydatki na reklamę?”. Google znając tę bolączkę wyszło naprzeciw reklamodawcom - stworzyło usługę Brand Lift, która pozwala na mierzenie pełnych efektów kampanii wideo emitowanych na YouTube.

Read more

Jak weryfikować poprawność implementacji tagów?

Analityka w środowisku cyfrowym to fundament jakościowej kampanii digital. Każdego dnia, na podstawie wniosków z analiz, podejmujemy decyzje dotyczące optymalizacji kanałów, sposobów targetowania czy pór emisji. Przy podejmowaniu decyzji musimy dysponować poprawnymi danymi, pozyskanymi z bezbłędnie zaimplementowanych narzędzi analitycznych. Poprawność implementacji możemy sprawdzać narzędziami, które są do tego stworzone – jednym z nich jest narzędzie Google, zwane Google Tag Assistant.

Read more

„To wynika z wiedzy geeka” – kampania wizerunkowa Morele.net

Lider sprzedaży online podzespołów komputerowych, internetowy sklep Morele.net, wystartował z kampanią wizerunkową promującą zakupy online laptopów i komputerów stacjonarnych. Za strategię komunikacji, planowanie mediów oraz działania marketingu efektywnościowego odpowiada agencja Novem, natomiast koncepcję kreatywną opracowała i zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.

Read more

5 sposobów na oszczędną kampanię na Facebooku

Nikogo nie trzeba już chyba przekonywać, że Facebook to świetne źródło ruchu w kampaniach online. Szczegółowe targetowanie, szeroki zasięg czy angażujące formaty reklamy powodują, że niemal każda branża odnajdzie tam sposób na siebie. Co jednak w sytuacji, kiedy skromny budżet nie pozwala na przetestowanie wszystkich dobrodziejstw reklamy na FB?

Read more

Case Study – Morele.net

Background:

Morele.net is leading Polish online computer and consumer electronics shop, with 160k products and 900 k UU monthly. Novem has been running AdWords campaigns for morele.net since April 2014 increasing the sales generated by this channel by  277 % in the meantime.

The AdWords campaign for morele.net generates 160k+ clicks monthly.

Aim:

Maximizing revenue generated by AdWords campaigns whilst maintaining given minimum ROAS level.

Continue Reading

Share Button