Awans w Novem – Magdalena Krzemieniewska Dyrektorem Zakupu Mediów

Magdalena Krzemieniewska, do tej pory Head of Programmatic Buying, awansowała na stanowisko Dyrektora Zakupu Mediów.

Lena od początku kariery zawodowej związana jest z Novem. Pracę w agencji rozpoczęła niemal 5 lat temu w Dziale Obsługi Wydawców, gdzie współpracowała z takimi podmiotami jak O2.pl czy Społeczności.pl. W 2013 r. przeniosła się do Działu Programmatic Buying, którym zarządzała przez ponad dwa lata,rozwijając i wykorzystując w praktyce wiedzę o wszelkich dostępnych narzędziach automatycznego zakupu powierzchni reklamowej.

Od tej pory Lena będzie wspierać swoim doświadczeniem jednocześnie dwa działy zakupu – manualnego i programatycznego. Do jej obowiązków będzie należało usprawnienie procesów współpracy wewnątrz i między działami kupującymi media. Dodatkowo także międzykanałowa analiza ruchu w kampaniach. Dodatkowo Lena odpowiedzialna będzie za rozwój i innowacje w obu działach:

“Chciałabym wesprzeć Dział Zakupu Mediów umiejętnościami zdobytymi dzięki pracy z narzędziami programmatic. Licytacyjny model rozliczeń uczy silnie analitycznego, ale też odważnego podejścia do sposobu prowadzenia kampanii i modeli rozliczeń. Moim celem będzie zaszczepienie takiego nastawienia w nowym dziale.

Awans Leny jest konsekwencją zmian, które zaszły w strukturze Novem. W ostatnich miesiącach Dział Zakupu Mediów został wyłączony z Działu Obsługi Reklamodawców, a na jego czele stanął Krzysztof Sztandera: “Oba działy zyskają na wiedzy Leny, której doświadczenie w realizowaniu kampanii z różnorodnymi wydawcami z pewnością pozytywnie wpłynie na zwiększenie naszej efektywności. Odgórne wsparcie dla obu działów jest bardzo dobrym posunięciem” .

Share Button