0

Badanie: Konsument 2018 – zmień z nami oblicze digitalu

Novem wraz z agencją badawczą Smartscope i portalem Interia.pl prowadzi badanie, którego celem jest poznanie preferencji zakupowych digital customera. Podziel się z nami swoją opinią i twórzmy wspaniałe doświadczenia zakupowe!

Z roku na rok coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się rynkiem ecommerce w Europie. Niebagatelną rolę w procesie zakupowym odgrywa Internet, z którego korzystamy równie często stacjonarnie, jak mobilnie.

Jak jednak dokładnie przebiegają nasze ścieżki zakupowe? W jakim stopniu na nasze decyzje wpływa Internet? Jakie formaty reklamowe lub rodzaje contentu nas najbardziej przekonują? Dlaczego niektóre produkty wolimy kupować offline i czy może się to zmienić?

Na te i wiele więcej pytań postanowiliśmy poszukać odpowiedzi u źródła: czyli dzisiejszych konsumentów. Kim jest digital customer 2018? Z pewnością jest to klient świadomy możliwości, jakie daje internet, jednak niekoniecznie dokonujący zakupu online. To konsument sprawnie wyszukujący informacje, czerpiący inspiracje zakupowe online i offline oraz umiejętnie sprawdzający aktualne promocje i rabaty.

Podziel się swoimi doświadczeniami i wraz z nami odmieniaj oblicze digitalu. Możesz także skontaktować się z nami aby umówić spotkanie w celu przedstawienia wyników naszego badania.

Badanie Konsument 2018: odzież

Lubisz uzupełniać szafę i często dokonujesz zakupów odzieżowych? A może zakupy modowe to dla Ciebie okazjonalna konieczność? Podziel się z nami swoją opinią gdzie i dlaczego kupujesz ubrania i buty!

Badanie Konsument 2018: wyposażenie domu

Remontujesz mieszkanie lub dom? A może planujesz drobne zmiany i odświeżenie wnętrza? Podziel się z nami opinią na temat swoich preferencji zakupowych!

Twoje zdanie jest bardzo istotne – uważamy, że nowoczesny marketing powinien pomagać klientom w podejmowaniu najlepszych dla siebie decyzji w najwygodniejszy sposób.

Share Button