Modelowanie i atrybucja danych okiem Google

Wczoraj specjaliści Novem uczestniczyli w szkoleniu organizowanym przez Google dla Partnerów Premium. Szkolenie dotyczyło nowych możliwości modelowania i atrybucji danych. Składało się z dwóch części: krótkiego wstępu teoretycznego i części warsztatowej. W ramach warsztatów każdy z uczestników, pod czujnym okiem ekspertów, pracował nad wybranym przez siebie klientem.

– Google zmienia swoją ofertę tak często i tak bardzo, że szkolenia tego rodzaju są potrzebne wszystkim specjalistom z branży. Bez warsztatów trudno byłoby być na bieżąco ze zmianami i nowościami, dzięki którym udoskonalamy kampanie prowadzone dla naszych Klientów – komentuje Michał Janeczek, Head of SEM w Novem.

Na koniec szkolenia reprezentanci Google opowiadali o insightach dotyczących systemów powiązanych z Analytics 360. W najbliższym czasie wykorzystamy kilka z nich 🙂 stay tuned!

 

Share Button