5

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część I

Drażni Cię brak transparentności kampanii RTB? Zależy Ci na gwarancji, że użytkownik zobaczy Twoją reklamę zaraz po wejściu na stronę? Powierzchnie exchange’y dostępne dla wszystkich uważasz za zbyt mało „premium”? Rozwiązaniem tych problemów jest emisja na Private Marketplaces, czyli takich powierzchniach, które wydawca udostępni właśnie Tobie, na wspólnie wcześniej ustalonych zasadach.

Read more

3 NARZĘDZIA DOSTĘPNE W SOCIAL.COM, KTÓRE UŁATWIĄ CI ŻYCIE

Zeszłoroczne zmiany w interfejsie Facebook Ads były szczególnie przyjazne działaniom performance’owym: rozliczamy się za kliknięcie w link, optymalizujemy CPA, a leady zbieramy za pomocą specjalnego typu postu. To jednak wciąż tylko namiastka w stosunku do ogromu możliwości, jakie daje korzystanie z API udostępnianego przez Facebooka.
Poznaj 3 fantastyczne narzędzia, do których mamy dostęp dzięki Social.com.

Read more

Bardziej interaktywnie, czyli nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Google udostępniło w tym roku kilka ciekawych rozwiązań, ułatwiających skuteczną promocję aplikacji mobilnych. Od niedawna możemy:

reklamować aplikację na Androida w Google Play po połączeniu z Konsolą programisty Google Play,
wyświetlać reklamy aplikacji w formacie In-Display na You Tube, a także
korzystać z Uniwersalnych kampanii promujących aplikacje.

Od niedawna wybranym reklamodawcom Google udostępnia do testowania nowe reklamy do promowania aplikacji, które pozwalają na interakcję użytkownika z aplikacją.

Read more

CASE STUDY: Jak skutecznie generować leady na Facebooku

Prawie dziesięciokrotny spadek kosztu pozyskania lead’a przy wciąż rosnącej skali – marzenie każdego programmatic buying marketera. Jak udało nam się osiągnąć taki wynik? Jak planować kampanię, żeby taki efekt mógł w ogóle być osiągalny? Jak wyciągać wnioski z kampanii i wprowadzać je w życie, tak aby móc mówić o naprawdę skutecznej optymalizacji? Odpowiedzi na te pytania dostarcza nasze success case study dla Klienta z branży ubezpieczeniowo-inwestycyjnej.

Read more

Udostępnianie tagów i list remarketingowych dla każdego!

Udostępnianie tagów i list
W ostatnich miesiącach przez menedżera konta Adwords (MCK) przetoczyła się fala zmian, które mają na celu usprawnienie prac nad kampaniami. Jedną z nich jest udostępnienie list i tagów remarketingowych pomiędzy kontami AdWords.
Osoby, które prowadzą kilka kont reklamowych, wkładają wiele pracy w implementację kilku tagów. Dzięki nowej funkcji będą mogły współdzielić tag remarketingowy pomiędzy kontami oraz korzystać z list remarketingowych na wielu kontach. Mniejsza liczba kodów ułatwi zarządzanie kontami, dodatkowo zapewni szybsze działanie witryny internetowej.
O nowej funkcjonalności, przeczytacie w naszym artykule.

Read more

5 TRIKÓW NA POPRAWĘ SKUTECZNOŚCI TWOICH KREACJI NA FACEBOOKU

Kreacja w reklamie PPC na Facebooku to „być albo nie być całej kampanii”. Nawet najkorzystniejsza oferta czy najbardziej okazyjna promocja nie obronią się niezauważone w natłoku dostarczanych przez Facebooka treści. Co zatem zrobić, żeby to właśnie nasza

Read more