INFOGRAFIKA – Rynek kosmetyczny w Polsce

Należąca do grupy Novem agencja Brave Girls przygotowała raport dotyczący rynku kosmetycznego oraz nawyków urodowych Polek. Olga Karasińska i Justyna Bąba z dużą wnikliwością przeanalizowały nie tylko rynek polskich producentów kosmetyków, ale i zwyczaje zakupowe naszych rodaczek. Dzięki raportowi dowiadujemy się co wpływa na decyzje zakupowe, jak dbamy o urodę oraz kto tak naprawdę skłania nas do eksplorowania rynku produktów z kategorii beauty.

Read more

CASE STUDY: Jak korzystać z reklamy w Facebook Audience Network?

Czterokrotny spadek kosztu unikalnego przejścia do witryny za pomocą jednego kliknięcia – taka optymalizacja wydaje Ci się nieprawdopodobna? Nie, to po prostu dowód na ogromny potencjał, który drzemie w dodatkowej powierzchni reklamowej oferowanej przez Facebooka. Poniżej kilka słów o tym, co umożliwia nam Facebook Audience Network.

Read more

Narzędzia do e-mail marketingu – podsumowanie warsztatów

Wczoraj w Warszawie odbyły się pierwsze warsztaty z cyklu: „Technologie i narzędzia digital a efektywność”. Narzędzia do e-mail marketingu były tematem przewodnim szkolenia, inaugurującego nowy cykl warsztatów. Do udziału zaprosiliśmy e-mailingową sieć reklamową INIS oraz firmę technologiczną Ve Interactive. 

Read more

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część III

W I i II części naszego cyklu mówiliśmy o Private Marketplaces, przedstawiając perspektywę agencji, czyli strony kupującej powierzchnię udostępnianą w PMP. Postanowiliśmy uzupełnić wiedzę i skonfrontować nasze wyobrażenia i doświadczenia z możliwościami wydawców. Nasz rozmówca, Krzysztof Czok, Co-Managing Director ze Społeczności.pl, świetny znawca wydawniczej strony RTB, opowiada o tym, jakie znaczenie ma PMP dla wydawcy. Zapraszamy do lektury!

Read more

9 rad, dzięki którym efektywnie wykorzystasz potencjał reklamowy Facebooka

Zmiany w algorytmach Facebooka i systematycznie spadające organiczne zasięgi spowodowały, że obecnie większość marek promuje treści na swoim fanpage za pomocą płatnej reklamy. Możesz obrażać się na te zmiany i wymyślając Zuckerbergowi od najgorszych,”przepalać kolejne budżety”- "bo teraz już tak trzeba". Ale możesz też wykorzystać okazję i nauczyć się efektywnie wykorzystywać narzędzia Facebooka, tak aby wydawane budżety przekładały się na jak największy zysk dla Twojej firmy.

Read more