Google Analytics 360 Suite: od mierzenia efektywności do optymalizacji

Wszyscy czekali na ostatni wyraźnie brakujący klocek w ekosystemie analityczno-reklamowym Google'a, czyli dawno zapowiedziany Data Management Platform (DMP) Google Audience Center.

Read more

Jak zwiększyć powierzchnię reklam w sieci wyszukiwania

18 lutego Google oficjalnie potwierdziło decyzję o usunięciu reklam z kolumny z prawej strony wyników wyszukiwania. Od tego również dnia udostępniło 4 boksy reklamowe nad lub pod wynikami organicznymi. Ta zmiana prawdopodobnie spowoduje wzrost kosztów kliknięcia, dlatego ważne jest, aby reklama nie tyle była trafna, ale także, aby zajmowała większą powierzchnię. Nie wiesz jak to zrobić? W tym artykule dowiesz się, jakie są dobre praktyki w skutecznym zwiększaniu powierzchni reklamowej w wynikach wyszukiwania.

Read more

Inwestujemy w nowe kompetencje!

W zeszłym tygodniu a dokładnie 17 lutego 2016 rozszerzyliśmy ofertę Novem o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji - objęliśmy większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.

Read more

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część II

Zapoznałeś się z podstawami wiedzy o PMP, które przedstawiliśmy w pierwszej części artykułu i chciałbyś wiedzieć więcej? W poniższym artykule zagłębiamy się w temat prywatnych deali – dowiesz się między innymi o kolejnych przewagach PMP nad kampaniami prowadzonymi w Open Market oraz jaki typ deala powinieneś wykorzystać, żeby osiągnąć założone cele.

Read more

Kampanie Asortymentowe DoubleClick (DoubleClick Inventory Campaign)

Prowadzisz sprzedaż przez Internet? Chciałbyś zautomatyzować proces tworzenia dedykowanych reklam? Zastanawiałeś się, o ile skuteczniejsze mogłyby być Twoje reklamy z podaną ceną?
Ten artykuł odpowie na powyższe pytania oraz przybliży Ci tematykę kampanii asortymentowych DoubleClick Search.

Read more
5

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część I

Drażni Cię brak transparentności kampanii RTB? Zależy Ci na gwarancji, że użytkownik zobaczy Twoją reklamę zaraz po wejściu na stronę? Powierzchnie exchange’y dostępne dla wszystkich uważasz za zbyt mało „premium”? Rozwiązaniem tych problemów jest emisja na Private Marketplaces, czyli takich powierzchniach, które wydawca udostępni właśnie Tobie, na wspólnie wcześniej ustalonych zasadach.

Read more

3 NARZĘDZIA DOSTĘPNE W SOCIAL.COM, KTÓRE UŁATWIĄ CI ŻYCIE

Zeszłoroczne zmiany w interfejsie Facebook Ads były szczególnie przyjazne działaniom performance’owym: rozliczamy się za kliknięcie w link, optymalizujemy CPA, a leady zbieramy za pomocą specjalnego typu postu. To jednak wciąż tylko namiastka w stosunku do ogromu możliwości, jakie daje korzystanie z API udostępnianego przez Facebooka.
Poznaj 3 fantastyczne narzędzia, do których mamy dostęp dzięki Social.com.

Read more

Bardziej interaktywnie, czyli nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Google udostępniło w tym roku kilka ciekawych rozwiązań, ułatwiających skuteczną promocję aplikacji mobilnych. Od niedawna możemy:

reklamować aplikację na Androida w Google Play po połączeniu z Konsolą programisty Google Play,
wyświetlać reklamy aplikacji w formacie In-Display na You Tube, a także
korzystać z Uniwersalnych kampanii promujących aplikacje.

Od niedawna wybranym reklamodawcom Google udostępnia do testowania nowe reklamy do promowania aplikacji, które pozwalają na interakcję użytkownika z aplikacją.

Read more