Skontaktuj się
z nami
Akcja dobroczynna
z wgrywaniem paragonów

Wyzwania

1

Zbudowanie bazy lojalnych i zaangażowanych odbiorców

2

Zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie i obniżenie kosztu pozyskania akcji

Efekty

>40 tysięcy
rejestracji z
wgraniem paragonu
mniejszy koszt rejestracji
przy zachowaniu skali

Z miłości do radości

Akcja dobroczynna z wgrywaniem paragonów miała na celu połączenie offline i online w jednej kampanii. Wspieranie fundacji charytatywnych stworzyło pozytywne skojarzenia z marką i przyniosło duże zaangażowanie konsumentów.

Facebook

Przez angażujące formaty reklamowe uzyskaliśmy 2 razy wyższy CTR, niż średni dla Facebooka.
Były to m.in.:

  • video
  • Carousel Ads opisujący zasady akcji
  • gify, które uzyskały >15 tys. reakcji
  • targetowanie Custom Audience, dzięki któremu dotarliśmy do zarejestrowanych osób z przypomnieniem o akcji, co zwiększyło liczbę konwersji
2xCTR
>15 tys. reakcji

Mailingi

... to nie tylko narzędzie dla
e-commerce.
Nasze działania
przyniosły CR 3 x wyższy w tym kanale, niż z ruchu
organicznego:

  • personalizowane mailingi bazujące na danych o użytkownikach
  • retargetowanie, które znacząco wpłynęło na konwersję

display i sem

  • Perfekcyjne targetowanie: customer match, dzięki któremu dotarliśmy do osób zarejestrowanych, ale rzadko powracających i tych konsumentów, którzy wcześniej brali udział w innych akcjach Wawelu
  • Perfekcyjne zgranie: dopasowanie budżetów i stawek w programmatic buying do intensywności oraz czasu emisji kampanii offline
Sprawdź,
co możemy dla Ciebie zrobić
Dziękujemy za wysłaną wiadomość.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie.