3 NARZĘDZIA DOSTĘPNE W SOCIAL.COM, KTÓRE UŁATWIĄ CI ŻYCIE

Zeszłoroczne zmiany w interfejsie Facebook Ads były szczególnie przyjazne działaniom performance’owym: rozliczamy się za kliknięcie w link, optymalizujemy CPA, a leady zbieramy za pomocą specjalnego typu postu. To jednak wciąż tylko namiastka w stosunku do ogromu możliwości, jakie daje korzystanie z API udostępnianego przez Facebooka.
Poznaj 3 fantastyczne narzędzia, do których mamy dostęp dzięki Social.com.

Read more

Bardziej interaktywnie, czyli nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Google udostępniło w tym roku kilka ciekawych rozwiązań, ułatwiających skuteczną promocję aplikacji mobilnych. Od niedawna możemy:

reklamować aplikację na Androida w Google Play po połączeniu z Konsolą programisty Google Play,
wyświetlać reklamy aplikacji w formacie In-Display na You Tube, a także
korzystać z Uniwersalnych kampanii promujących aplikacje.

Od niedawna wybranym reklamodawcom Google udostępnia do testowania nowe reklamy do promowania aplikacji, które pozwalają na interakcję użytkownika z aplikacją.

Read more

CASE STUDY: Jak skutecznie generować leady na Facebooku

Prawie dziesięciokrotny spadek kosztu pozyskania lead’a przy wciąż rosnącej skali – marzenie każdego programmatic buying marketera. Jak udało nam się osiągnąć taki wynik? Jak planować kampanię, żeby taki efekt mógł w ogóle być osiągalny? Jak wyciągać wnioski z kampanii i wprowadzać je w życie, tak aby móc mówić o naprawdę skutecznej optymalizacji? Odpowiedzi na te pytania dostarcza nasze success case study dla Klienta z branży ubezpieczeniowo-inwestycyjnej.

Read more

Udostępnianie tagów i list remarketingowych dla każdego!

Udostępnianie tagów i list
W ostatnich miesiącach przez menedżera konta Adwords (MCK) przetoczyła się fala zmian, które mają na celu usprawnienie prac nad kampaniami. Jedną z nich jest udostępnienie list i tagów remarketingowych pomiędzy kontami AdWords.
Osoby, które prowadzą kilka kont reklamowych, wkładają wiele pracy w implementację kilku tagów. Dzięki nowej funkcji będą mogły współdzielić tag remarketingowy pomiędzy kontami oraz korzystać z list remarketingowych na wielu kontach. Mniejsza liczba kodów ułatwi zarządzanie kontami, dodatkowo zapewni szybsze działanie witryny internetowej.
O nowej funkcjonalności, przeczytacie w naszym artykule.

Read more

5 TRIKÓW NA POPRAWĘ SKUTECZNOŚCI TWOICH KREACJI NA FACEBOOKU

Kreacja w reklamie PPC na Facebooku to „być albo nie być całej kampanii”. Nawet najkorzystniejsza oferta czy najbardziej okazyjna promocja nie obronią się niezauważone w natłoku dostarczanych przez Facebooka treści. Co zatem zrobić, żeby to właśnie nasza

Read more