Digital Analyst

Do naszego biura w Krakowie poszukujemy specjalisty, który wesprze nas w codziennej pracy nad kampaniami reklamowymi dla dużych, międzynarodowych klientów.


Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie obsługa narzędzi analitycznych, w szczególności Google Analytics, Google Tag Manager i Has Offers. Specjalista będzie odpowiedzialny za przygotowywanie struktury analitycznej nowych kampanii, implementację niezbędnych kodów na stronie, a także raportowanie kampanii zarówno w Excelu, jak i dedykowanych dashbordach.

Wymagane umiejętności:

  • obsługa narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, DoubleClick Campaign Manager,
  • umiejętność przeprowadzenia audytu analitycznego - sprawdzenia implementacji oraz konfiguracji Google Analytics wraz z przygotowaniem późniejszych rekomendacji i wdrożeniem zmian,
  • projektowanie, konfiguracja, realizacja i analiza testów A/B za pomocą AB Tasty oraz Google Optimize,
  • przygotowywanie na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne dashboardów analitycznych oraz raportów niestandardowych w Google Analytics oraz Data Studio,
  • projektowanie planów pomiarów analitycznych oraz ich późniejsza implementacja,
  • definiowanie kampanii reklamowych w systemach adserwerowym (Has Offers, DoubleClick Campaign Manager).

Dodatkowe atuty:

  • podstawowa znajomość HTML i JavaScript.

Gwarantujemy:

  • pracę w zespole pasjonatów reklamy, Internetu i nowych technologii,
  • komfortowe warunki i profesjonalne narzędzia pracy,
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie.

Praca w siedzibie firmy w Krakowie.

Jeżeli wiesz, że sprostasz tym wymaganiom - prześlij swoje CV i list motywacyjny za pośrednictwem naszego panelu.

Skontaktuj się z nami
New Business: Michał Tokarski
X